انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: نشتی glacier 240 evo
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام 
حدود دو سه ماه پیش یک خنک کننده آبی گرین مدل glacier evo 240 دو فن خریداری کردم به تازگی متوجه قطرات مایع روی شیشه کیس شدم. شیشه کیس رو تمیز کردم ولی متاسفانه باز هم نشتی داشت؛ از سمت لوله ها نیست نشتی از سمت فن هاست به شکلی که مشخص از سمت فن پرت شده.مقدار خیلی خیلی کمه ولی وقتی کار گرافیکی سنگین انجام میدم مقدار بیشتر میشه مثلا الان حدود ۵ ساعت کیس روشن بود سه تا قطره روی شیشه افتاده تا بحال فن آبی استفاده نکردن این نشتی عادیه؟ کیس گرین مدل griffin g2 هست و فن رو به سقف کیس وصل کردم
ممنون میشم راهنمایی کنید.
(02-02-2022, 02:28 AM)tinat نوشته است: [ -> ]سلام 
حدود دو سه ماه پیش یک خنک کننده آبی گرین مدل glacier evo 240 دو فن خریداری کردم به تازگی متوجه قطرات مایع روی شیشه کیس شدم. شیشه کیس رو تمیز کردم ولی متاسفانه باز هم نشتی داشت؛ از سمت لوله ها نیست نشتی از سمت فن هاست به شکلی که مشخص از سمت فن پرت شده.مقدار خیلی خیلی کمه ولی وقتی کار گرافیکی سنگین انجام میدم مقدار بیشتر میشه مثلا الان حدود ۵ ساعت کیس روشن بود سه تا قطره روی شیشه افتاده تا بحال فن آبی استفاده نکردن این نشتی عادیه؟ کیس گرین مدل griffin g2 هست و فن رو به سقف کیس وصل کردم
ممنون میشم راهنمایی کنید.
با عرض سلام و تشکر بابت حسن انتخاب شما از محصولات شرکت سیاره سبز،
خیر عادی نیستش، و همچنین طی چندین سال اخیر که ما این محصول را داشتیم فقط تعداد انگشت شمار و بسیار کم خرابی و نشتی از این محصول وجود داشته است که دلیل همه آنها نصب غیر صحیح محصول بوده و این کالا جزو مطمئن ترین محصولات می باشد.
نشتی در محصول به این شکل نخواهد بود که به سمت شیشه پرتاب بشود، و می بایستی قطرات آب بر روی کارت گرافیک و مادربرد بریزد. امکانش هست موردی رو چک بفرمایید؟ دقت کنید ببینید این قطرات آب هستند یا روغن؟ ممکن است روغن هسته مرکزی فن ها به بیرون درز کرده باشد و با چرخش فن به سمت شیشه پرتاب شده باشد. اگر به این شکل باشد دور پروانه فن و بدنه فن رد روغن وجود دارد. حتی الامکان از روشن کردن سیستم خود داری کنید تا مشکلی از بابت نشتی به وجود نیاید.
مورد رو بررسی کنید و در صورت امکان از فن ها عکس بگذارید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم
(02-02-2022, 09:54 AM)Poorya نوشته است: [ -> ]با عرض سلام و تشکر بابت حسن انتخاب شما از محصولات شرکت سیاره سبز،
خیر عادی نیستش، و همچنین طی چندین سال اخیر که ما این محصول را داشتیم فقط تعداد انگشت شمار و بسیار کم خرابی و نشتی از این محصول وجود داشته است که دلیل همه آنها نصب غیر صحیح محصول بوده و این کالا جزو مطمئن ترین محصولات می باشد.
نشتی در محصول به این شکل نخواهد بود که به سمت شیشه پرتاب بشود، و می بایستی قطرات آب بر روی کارت گرافیک و مادربرد بریزد. امکانش هست موردی رو چک بفرمایید؟ دقت کنید ببینید این قطرات آب هستند یا روغن؟ ممکن است روغن هسته مرکزی فن ها به بیرون درز کرده باشد و با چرخش فن به سمت شیشه پرتاب شده باشد. اگر به این شکل باشد دور پروانه فن و بدنه فن رد روغن وجود دارد. حتی الامکان از روشن کردن سیستم خود داری کنید تا مشکلی از بابت نشتی به وجود نیاید.
مورد رو بررسی کنید و در صورت امکان از فن ها عکس بگذارید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم
خیلی ممنون از راهنماییتون
بله مایع خیلی غلیظ و چرب هست و روی فن ها سمت بیرون کیس هم چرب شده
(02-02-2022, 10:57 AM)tinat نوشته است: [ -> ]
(02-02-2022, 09:54 AM)Poorya نوشته است: [ -> ]با عرض سلام و تشکر بابت حسن انتخاب شما از محصولات شرکت سیاره سبز،
خیر عادی نیستش، و همچنین طی چندین سال اخیر که ما این محصول را داشتیم فقط تعداد انگشت شمار و بسیار کم خرابی و نشتی از این محصول وجود داشته است که دلیل همه آنها نصب غیر صحیح محصول بوده و این کالا جزو مطمئن ترین محصولات می باشد.
نشتی در محصول به این شکل نخواهد بود که به سمت شیشه پرتاب بشود، و می بایستی قطرات آب بر روی کارت گرافیک و مادربرد بریزد. امکانش هست موردی رو چک بفرمایید؟ دقت کنید ببینید این قطرات آب هستند یا روغن؟ ممکن است روغن هسته مرکزی فن ها به بیرون درز کرده باشد و با چرخش فن به سمت شیشه پرتاب شده باشد. اگر به این شکل باشد دور پروانه فن و بدنه فن رد روغن وجود دارد. حتی الامکان از روشن کردن سیستم خود داری کنید تا مشکلی از بابت نشتی به وجود نیاید.
مورد رو بررسی کنید و در صورت امکان از فن ها عکس بگذارید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم
خیلی ممنون از راهنماییتون
بله مایع خیلی غلیظ و چرب هست و روی فن ها سمت بیرون کیس هم چرب شده

خوب خدا رو شکر که خود سیکل و مایع کولانت نیست.
این مایع روغنی که روان کننده مغزی فن هستش رسانای الکتریکی نبوده وجای نگرانی برای اتصال کوتاه در سیستم وجود ندارد.
محصول شما شامل شرایط گارانتی می شود ولی خوب طبق روال بایستی کارشناسان ما در واحد خدمات نظر قطعی بدهند.
در صورتی که محصول شما در مدت زمان گارانتی باشد به شکل رایگان برای شما انجام وظیفه خواهد شد،
در صورتی که مدت زمان گارانتی به پایان رسیده باشد و در مدت زمان خدمات پس از فروش قرار گیرد، با هزینه برای شما تعمیر خواهد شد.
لذا لطفا محصول خود را به واحد خدمات پس از فروش ارجاع دهید. ارسال کل محصول (رادیاتور، بلاک و فن ها) الزامیست.
با سپاس


پینوشت: الان که با دقت عکستون رو نگاه کردم، متوجه شدم کانکتور 8 پین پردازنده E-ATX رو وصل نکردید، حتما از پاوری استفاده بفرمایید که این کانکتور رو داشته باشه تا توی لود های سنگین سیستم، مادربرد و پردازنده شما دچار آسیب نشه