انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: شرایط گارانتی مادربرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

شرایط گارانتی مادربرد - Mahdi_Moosavi

شرایط گارانتی مادربرد

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانت‌نامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
  • مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی کارت گارانتی دستگاه می باشد.
  • ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور می باشد.
  • در هنگام خرید، مشتری باید از سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نماید.
  • عدم سازگاری مادربرد با سایر قطعات سیستم یا عدم کارکرد در یک نرم افزار خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن آن، دستگاه سالم تلقی می گردد.
  • مشتری می بایست در هنگام خرید قطعات متصل به مادربرد msi، از سازگاری آن‌ها با مدل انتخابی مادربرد خود اطمینان حاصل نمایید. با مطالعه اطلاعیه شماره شش در قسمت اطلاعات فنی می توانید به لیست Compatibility کالای خود با سایر قطعات دست یابید.
  • مادربرد معیوب، می‌بایست به صورت مجزا و خارج از Case برای شرکت ارسال شود.
  • آسیب دیدگی مادربرد نیاز به بررسی بعد از پذیرش خواهد داشت، بنابراین در صورت احراز غیر گارانتی بودن آن پس از تست فنی، مادربرد به صورت خارج از گارانتی تلقی می گردد.
  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری است. توصیه می‌گردد از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و متعلقات استفاده شود و حتماً از محافظ سوکت CPU استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نادرست بر عهده مشتری می باشد.
  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات، سولفاته شدن، آتش سوزی، رعد و برق، وارد آمدن ضربه، تخریب عمدی، بسته بندی نامناسب برای حمل‌ونقل، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، صدمات ناشی از نصب یا به روزرسانی هر نوع فایل یا برنامه و نفوذ ویروس، مخدوش شدن سریال‌ها، کج شدگی و یا شکستگی پایه‌های سوکت CPU، استفاده از منبع تغذیه نامرغوب و یا معیوب، هرگونه خراشیدگی، تاب برداشتن و یا ترک برد، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد، خم شدگی، شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها، قطعات، اسلات ها و کانکتور های برد، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد، صنعتی و خارج از کیس نظیر (OVERCLOCK، MINING)، فراموش نمودن کلمه عبور بایوس، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی می‌گردد.
  • لطفاً قبل از ارسال دستگاه به مراکز گارانتی و پس از تائید مشکل دستگاه بدون قطعات اضافه شده، تمامی قطعات اضافه شده از روی دستگاه خارج و کالا به تنهایی ارسال گردد، گارانتی گرین در قبال هر گونه مشکل برای قطعات اضافه شده بر روی دستگاه (سخت افزاری، نرم افزاری، آسیب دیدگی) مسئولیتی بر عهده ندارد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد. (برای اطلاع کامل از نحوه ارائه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید.)
  • گرین مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور بایوس دستگاه‌ها ندارد.
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.