انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: شرایط گارانتی ماوس،کیبورد و هدست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

شرایط گارانتی ماوس،کیبورد و هدست - Mahdi_Moosavi

شرایط گارانتی ماوس،کیبورد و هدست

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما، این کالا توسط GREEN گارانتی و پشتیبانی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
  • مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی جعبه ، کارت گارانتی دستگاه و سیستم آنلاین گارانتی GREEN می باشد.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی ، جعبه دستگاه و متعلقات کامل درون آن،  مقدور است.
  • هرگونه آسیب ناشی از ضربه ، حوادث طبیعی ، آتش سوزی ، نوسانات برق ، جدا شدن دکمه ها و شکستگی ، صدمات فیزیکی و ظاهری ، آسیب دیدگی کانکتور و کابل ، ورود گرد و غبار ، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه ،آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کننده ها ، عدم کارکرد در سیستم عامل های غیر رسمی و استفاده نادرست از آن ، شامل گارانتی نخواهد بود.
  • باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN ، مخدوش و یا حذف شدن سریال ها  موجب ابطال گارانتی می گردد و گارانتی GREEN مسئولیتی برای تعمیر این دستگاه ها به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد.
  • گارانتی GREEN مسئولیتی در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزار های خاص (به دلیل باگ در نرم افزار خاص) ندارد.
  • استفاده از  کیبورد و موس سری های آفیس در کاربرد های Gaming  و صنعتی  موجب ابطال گارانتی می گردد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد . (برای اطلاع کامل از نحوه ارایه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید).
  • دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
    با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.