انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: شرایط گارانتی پردازنده (CPU)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

شرایط گارانتی پردازنده (CPU) - Mahdi_Moosavi

شرایط گارانتی پردازنده (CPU)


  • مشتری گرامی، گارانتی GREEN  از انتخاب شما تشکر می‌نماید و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه را در صورت سلامت ظاهری مشمول گارانتی محاسبه می‌نماید. دریافت این ضمانت‌نامه به منزله قبول شرایط توسط شما می‌باشد. لطفاً در هنگام خرید از سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نمایید.
  • ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن جعبه مقدور می‌باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی لیبل گارانتی روی جعبه ذکر شده است.
  • عدم سازگاری CPU با قطعات یا عدم کارکرد در نرم‌افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و CPU از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می‌گردد.
  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات، سولفاته شدن، آتش سوزی، رعد و برق، وارد آمدن ضربه، شکستگی، تخریب عمدی، بسته بندی نامناسب برای حمل‌ونقل، سرویس، بازشدگی و تعمیرات فن توسط اشخاص غیرمجاز، استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها، مخدوش شدن سریال، کج شدگی و یا شکستگی پایه های CPU، استفاده از منبع تغذیه نامرغوب و یا معیوب، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر OVERCLOCK، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر با تشخیص کارشناسان GREEN  موجب ابطال گارانتی CPU و فن می‌گردد.
  • CPU معیوب می بایست به صورت مجزا و خارج از سیستم، به مرکز گارانتی و یا نمایندگی های خدمات GREEN  تحویل شود.
  • به دلیل عدم امکان تعمیرات روی  CPU، رفع مشکل به صورت خارج از گارانتی مقدور نخواهد بود.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد. (برای اطلاع کامل از نحوه ارائه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید).
  • با توجه به تحول سریع تکنولوژی، در صورت نیاز به تعویض و عدم وجود مدل اصلی، دستگاه با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز تعویض می‌گردد.