انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: شرایط گارانتی مانیتور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

شرایط گارانتی مانیتور - Mahdi_Moosavi

شرایط گارانتی مانیتور

  • مشتری گرامی، گارانتی GREEN از انتخاب شما تشکر می‌نماید و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه به استثنای لوازم جانبی نظیر کنترل از راه دور و ...، در صورت سلامت ظاهری شامل گارانتی می باشد. دریافت این ضمانت‌نامه به منزله قبول شرایط توسط شما می باشد. لطفاً در هنگام خرید از سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نمایید.
  • ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور می­ باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی ذکر شده است
  • عدم سازگاری LED با قطعات یا عدم کارکرد در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و LED از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می‌گردد.
  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات، سولفاته شدن، آتش سوزی، رعد و برق، وارد آمدن ضربه، تخریب عمدی، بسته بندی نامناسب برای حمل‌ونقل، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استاندارد های تعیین شده برای دستگاه، مخدوش شدن یا ناخوانا بودن سریال‌ها و لیبل پلمپ، هرگونه خراشیدگی، تاب برداشتن، ترک و یا تغییر رنگ و سوختگی ظاهری پنل و صفحه نمایش، خم شدگی، شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها و کانکتور های برد، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد، صنعتی و یا خارج از پنل، باقی ماندن پسماند ناشی از نمایش مستمر لوگوها و تصاویر ثابت، صدمات وارده به صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی می‌گردد.
  • طبق استاندارد تأمین کننده ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 5 پیکسل سوخته (حداقل 6 پیکسل) انجام می پذیرد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد. (برای اطلاع کامل از نحوه ارائه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید.)
  • با توجه به تحول سریع تکنولوژی، در صورت نیاز به تعویض و عدم وجود مدل اصلی، دستگاه با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز تعویض می‌گردد.